iepurele ipocrit.

N-am avut o mare iubire inainte de M. Dar daca-as fi avut una, mi-ar fi placut sa fie ca cea care a inspirat cantecul asta (Adele: Someone like you) … Nu-mi amintesc o fosta iubire despre care sa se fi vorbit - de fapt cantat - mai minunat. Sau poate ca mi-ar fi placut sa fie cu lupte pentru suprematie, cum sunt anumite jocuri cu dinozauri rex care se lupta, bine asta sub comanda mea :)

Adele,  compatibilitatea & timingu’ sunt esentiale (adica omul potrivit la momentu potrivit). Nu-ti bate capu’ cu faptul ca cealalta ii da mai mult.  Nu o fost omu’ tau, dar sigur va veni unul ca esti tare mumoasa pe dinauntru si pe dinafara!!! Omu’ potrivit deja exista, mai trebuie putina rabdarica pana si momentu potrivit iese de la “dospit”. Pana si atunci cand ai bile si jocuri trebuie sa ai rabdare, ca sa nimeresti cu bilele alea fix ce trebuie, este doar un joc si trebuie luat ca atare..

Thanks for this song! :)

si sa nu uit ... Sunt super happy!!! Mi-am taiat vreo 3 degete, dar am reusit sa ma folosesc de setul de daltzi si sa ‘nasc’ pe ramele de lemn exact ceea ce-mi doream!!! Nu e perfect, dar este cu muuulta truda si muuulta dragoste… :)

Asa ca am un final de zi bun! Am trudit de mama focului la ele cu un zambet pana la urechi…si cand le-am vazut gata si cu foto puse in ele…am aprins tigara si am respirat usurata!!

Ah! Sa nu uit! Tot azi mi-am promis sa iau cu mine mereu aparatul foto. Am vazut pe drumul spre casa niste chestii bestiale si asa am regretat ca nu port aparatul cu mine!!!….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger