iepurele ipocrit.

Dane, Dane, m-ai îmbolnăvit cu postările tale lungi. Primul simptom a apărut pe 16 februarie, cu două zile după Valentine’s Gay, la postul ăla cu Regimentul 110 Transmisiuni.
..Am scris, şi am tot scris, şi am tot scris. Ei bine, oare de ce ?! Păi ia să vedem …oare o fi din cauză că m-am molipsit de la Dan, de îmi vine să scriu doar Postări kilometrice ?! e posibil … Deci Dane, vezi ce farmece ai făcut, că de când ne-am întâlnit, prea îţi apare numele pă blogul meu ;) …
Continuând ..cred că ştim cu toţii cu ce se mănâncă vestitul Yahoo!Messeger.  Ei bine, eu nu mă dau în vânt după oamenii care pun mâna pe adresa mea de mail, mă adaugă în lista lor de messenger, şi nu îmi spun de unde au făcut rost de adresă, dar mă mai şi intreabă cine sunt. Mă Ghiţă, da’ tu când adaugi pe cineva în listă, n-ar trebui să ştii ce e de capul acelei persoane? Şi mai e şi partea cu scrisul ..cu prescurtarile ..cu “limbajul de messenger”. ..Din câţi am întrebat de ce scriu aşa, mi s-au dat diferite răspunsuri ..ba mi se spune că aşa scriu ei mai uşor, ba că “aşa se scrie pe messenger, ce ştii tu ?!”. Păi uite, eu când mai întalnesc câte o persoană care scrie “k” in loc de “ca” sau “tz, sh, u” in loc de ” ţ, ş, tu”, zău că stau şi mă gândesc că oi fi eu idioată de nu înţeleg ce spune omu’ ăla. Aşa că hai să clarificăm ceva: nu trebuie să scrieţi cu diacritice, nu trebuie să puneţi punctuleţ la sfarşitul propoziţiilor, şi nici să începeţi propoziţia/fraza cu majusculă… dar măcar scrieţi cuvintele întregi, aşa cum le-a dat mama lor drumul pe Pământ! Să ştiţi că înţeleg dacă scrieţi “dulceata” in loc “dulceaţă”! Şi tot referitor la Yahoo!Messengerul de toate zilele… azi m-a adăugat un cocalar baiet în lista lui ..Desigur, nu mi-a spus de unde are adresa mea, însă a binevoit să-mi vorbească în limbajul messengerului, adică prescurtări, multe “emoticoane”, şi alte cocalarisme lucruri de genul ăstora.

În rest, totul e bine, sunt la fel de minunată şi de frumoasă (de modestie nici nu mai vorbesc). Aştept ziua de sâmbătă cu nerăbdare, cand primi-voi dulcea sărutare a buzelor lui. Cât de frumoasă e şi dragostea asta nu? Cică dacă eşti îndrăgostit, dormi mai puţin şi nu mai ai poftă de mâncare. Cred că la mine ceva nu merge bine, pentru că sunt îndrăgostită şi dorm mai mult de când cu asta, şi în plus, am o foame continuă! Foame de dragoste, foame de el şi tot ce ţine de el, foame de ale sale mâini calde şi a sa privire în care mă pierd, iar pentru masina lui m-am gandit ca are nevoie de niste saculeti masina ca sa ii improspateze aerul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger