iepurele ipocrit.

Cine mă cunoaşte .. ori moare de dragul meu , ori mi-ar trage un şpiţ în dos de nu m-aş mai vedea o lună pe suprafaţa pământului. Cam aşa merg lucrurile , uneori, în sfânta mea viaţă. Ideea e ca nu pot rămâne indiferentă celor din jurul meu.

Poate vouă , da, dar celor care apucă să facă un pas apropiere de mine, nu. Că e de bine , că e de rău, shit happens and I happened for several times. Sunt o profundă.. şi nu prea. De cele mai multe ori nici nu mă străduiesc prea mult să fiu aşa , ador să stârnesc simpatii şi antipatii deopotrivă tocmai din nevoia ‘ceea de grandomanie pe care toţi , dragii mei , o avem în noi. Că tot am adus vorba de grandomanie , am vorbit serile trecute cu un prieten bun şi pe măsură de consistent în raţionamentul său , despre grandomania asta , că oamenii au o perpetuă stare de măreţie în care ei simt nevoia să se conserve , că mai toţi tre’ să ne simţim cu moţ în frunte ,toţi tre’ s-avem un scop în viaţă , un cur în care să fim pupaţi din când în când , un orgoliu de gâdilat şi un narcisism de ne-egalat , omg, tocmai m-am descris pe mine însămi cumva ??? :) ))) Ye , ye, probabil nu sunt departe de adevăr şi ce? Sufăr de grandomanie până şi eu , excepţia de la regulă , sufăr de multe şi mă dau profundă de faţă cu voi , dar dincolo de profunzimea asta deloc aerisită , sunt acelaşi poponeţ îmbrăcat cu celulită ca al vostru , acelaşi om mic şi mărunt care suferă de iluzia măreţiei numai că ştiu unde să mă opresc.

 Nu o să casc gura ca idioata la toate clişeele de căcat menite să comercializeze iluzia asta de măreţie , nu am de gând să cred că eu sunt alesul zilei de mâine , că poneii au aripi şi în niciun caz , nu am să mă cac pe mine cu secretul pe care alţii îl vând : fii optimist, zâmbeşte ca un idiot, gândeşte pozitiv , yeah, riiight , până şi moartea te-ar ocoli !Yeah, right, hai să învăţăm că nu există decât porci care zboară , hai s-avem cu toţii revelaţia de a deveni idioţi! Go fuck yourself in the ass , dude ! I’m not buying this shit hole ! Haha, vedeţi până şi aici grandomania ? :) ))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger